Terugbetaal- en retourbeleid

retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Wanneer de 14 dagen gepasseerd zijn na levering of het aanmelden van de retour, kunnen wij geen volledige teruggave doen voor jouw retour.

Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Een aantal type artikelen zijn uitgesloten om geretourneerd te worden. Artikelen welke niet meer bruikbaar zijn na openen, voedsel en kleding.

Niet te retourneren:

  • Kado kaarten
  • Downloadbare producten
  • Gezondheid en persoonlijke verzorging producten
  • Op maat/aangevraagd bedrukte artikelen
  • Uit verpakking gehaalde producten

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten (verzendzegel) voor uw rekening.

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier in de algemene voorwaarden of het retourformulier.

Bezooijen Design vergoedt alle betalingen (behalve de verzendzegel voor de retour zending) van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door Bezooijen Design in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Bezooijen Design aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Bezooijen Design gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Bezooijen Design de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Te laat of niet ontvangen betalingen

Wanneer je je betaling voor jouw retour nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst jouw bankaccount nogmaals. Neem daarna contact op met uw bank, soms kan het even duren totdat het geld gestort is. Wanneer je dit al hebt gedaan, contact ons dan via info@bezooijendesign.nl.

Ruilen

We ruilen alleen producten, wanneer deze beschadigd en niet werkend direct na ontvangst. Wanneer je het product wilt ruilen voor een zelfde type product, mail ons dan via info@bezooijendesign.nl, wij zullen dan verdere instructie geven.

Kortingen en cadeau’s

Als het product direct als cadeau naar jou toe gezonden is door een andere afzender, dan ontvang je van ons een kortingskaart voor de waarden van jouw product bij retourneren van een product. Wanneer wij jouw retour product ontvangen hebben, zullen wij direct een kortingsbon toesturen per mail.

Retour verzendingen

Om uw retour te verzenden, kunt u een mail sturen naar info@bezooijendesign.nl.

Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzenden van de retour zending van het artikel(s). Wanneer je duurdere producten wilt retourneren adviseren wij om deze te versturen met een trackingscode. Wij kunnen niet garanderen dat wij anders het retour pakket ontvangen en bij geen ontvangst doen wij geen teruggave voor jouw producten.

Wanneer de retourmelding een geldige reden heeft, zullen wij uiteraard de kosten wel bekostigen en een verzendlabel toesturen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@bezooijendesign.nl wanneer je nog vragen hebt.

0
    0
    Jouw winkelmandje
    Jouw winkelmandje is leegTerug naar winkel